Frisse nieuwe huisstijl voor DSW
Een gezond bedrijf heeft een duidelijk logo en een heldere huisstijl die voor iedereen herkenbaar is. Daarom zijn we in april begonnen aan de ontwikkeling…
Duurzame communicatiestrategie voor C2N
Eerlijk en doelgericht advies. Met middelen die resultaten oogsten. Dat is wat wij voor onze opdrachtgevers voor elkaar willen krijgen. We zijn er dan ook…
De groene vingers van BKdL
Hoe dierbaar is onze natuur? En hoe houden we onze leefomgeving zo groen en schoon mogelijk? Het zijn vragen die iedereen aangaan.
BKdL loopt social media-virus op
Hoe kunnen social media leiden tot meer omzet? Tot meer naamsbekendheid? Tot een nog beter uitgebalanceerde mix aan communicatiemiddelen? Met die vragen scherp op het…
Nieuw Podium in GEEL!
Willen bedrijfsbladen hun functie behouden, dan moeten we de bladformule aanpassen aan de moderne lezer. Dit zijn leden van online communities, die bloggen, twitteren en…