Frisse nieuwe huisstijl voor DSWFrisse nieuwe huisstijl voor DSW

Terug naar overzicht

Frisse nieuwe huisstijl voor DSW

do. 09 september

Een gezond bedrijf heeft een duidelijk logo en een heldere huisstijl die voor iedereen herkenbaar is. Daarom zijn we in april begonnen aan de ontwikkeling en invoering van een nieuwe huisstijl voor DSW Rijswijk: frisse kleuren, een helder lettertype, verschillende stijlelementen én een vernieuwd logo. Deze elementen symboliseren de verandering, vernieuwing en groei van DSW. En belangrijke stap richting de toekomst. DSW is er klaar voor!

Boom in bloei

Een nieuw logo was de eerste stap. De welbekende oranje boom vormde al jaren het logo van DSW. Echter, deze boom toonde niet de ontwikkelingen en vooruitgang van de laatste jaren. Niet de daadkracht en dynamiek van de medewerkers. Het nieuwe logo doet dat wel: een eigentijdse, gezonde boom in bloei.

De DSWijzer

Personeelsblad DSWijzer was als tweede aan de beurt. Op basis van ons communicatieadvies en de wensen van DSW ontwikkelden we een geheel nieuw stramien voor dit interne magazine. Waarin veel foto's, een goed leesbaar lettertype en de medewerkers centraal staan.

Feestweek

Tegelijkertijd nam de DSW Feestweek een belangrijke plaats in in de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl. Deze feestweek stond geheel in het teken van een gezonde organisatie: gezonde medewerkers, veel door- en uitstroom en vijf stappen richting een gezonde toekomst. Wij schreven een jubileumboekje voor de medewerkers, dat fungeerde als programmaboekje voor de medewerkers. En de eerste uiting met het nieuwe logo was.

NEEM CONTACT OP

Tel. 070 - 365 44 34
karin@karindelange.nl