Duurzame communicatiestrategie voor C2N
Eerlijk en doelgericht advies. Met middelen die resultaten oogsten. Dat is wat wij voor onze opdrachtgevers voor elkaar willen krijgen. We zijn er dan ook trots op dat we C2N Bouwmanagement mochten begeleiden bij het ontwikkelen van een communicatiestrategie.
Communicatiekalender
C2N Bouwmanagement is specialist op het gebied van projectmanagement en bouwadvies. Het is een organisatie met extra waarden: C2N wil oprecht duurzaam zijn, denken en doen. Bureau Karin de Lange hielp met de verspreiding van deze boodschap. En ontwikkelde een communicatiestrategie met gedetailleerde communicatiekalender. Het effect: elke maand laat C2N van zich horen. In de vorm van een flyer, een e-mailnieuwsbrief of met een bezoek aan toonaangevende vastgoedbeurzen.
Staat als een huis
Een nieuwe huisstijl is het raamwerk dat alle communicatiemiddelen aan elkaar verbindt. Tekst en vorm zijn wat ons betreft dan onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het gaat om de inhoud, maar het oog wil ook wat. Dat is hoe we naar onze producties kijken. Met die visie gaan we aan de slag met een huisstijl voor C2N. We gaan voor een ontwerp dat past bij het totaal aan uitingen van C2N. We gaan voor een ontwerp dat staat als een huis.